Gracies Pep !!!

Foro para emitir mensajes dirigidos a personas concretas.

Moderador: MODERACION

Responder
Invitado

Gracies Pep !!!

Avui he anat a Collectors y no havia vist mai tants llibres de guerra junts! Caram quina troballa! Estic segur que anire mes vegades. Segur.
He comprat un llibre que es diu 'U-BOATS AT WAR' y explica les altres missions especials que tenien els submarinos a banda de torpedejar vaixells, com ara inflitrar forces especials a les platges enemigues. N'he vist molts y se m'ha fet la boca aigua, pero aquest m'ha semblat una troballa, per que de sempre estava segur que aixo havia passat algun cop, i m'ha agradat veure-ho.

gracies!
akerberg

Hola a tots!

Wulfmarine, ves a Militaria al carrer Bailèn 120, ven a prop de Collectors, Aixó si, prepara la cartera ja que és encara més car que collectors, però només per entrar i olorar la botiga ja val la pena anar-hi :lol:
Invitado

Gracies Ack! De ben segur que hi anire! moltes gracies!
Pep
Kommodore
Kommodore
Contactar:

...

... de res Wulfmarine, ves fent guardiola... ¡¡¡ es per comprar tota la botiga !!! :lol:

... i fes cas a l´Akerberg, potser trobes coses molt interesants... i la olor maravellosa...

Flotilla: no os preocupeis, estos posts están codificados con una nueva versión de Enigma...

Pep.
Oficial de Documentación y Servicios Históricos.

Imagen Imagen Imagen

"El arte de la guerra es el arte de destruir a los hombres,
de la misma manera que la política es el de engañarlos". D'Alembert.
Responder

Volver a “FORO DE MENSAJES PERSONALES”