Whats new in SH5 wrapup INFO UP TO 03/12/2009
SH5 is now first person style game .
External camera goes higher.
Changed the water and terrain rendering engine.
Increased the rendering distance.
Better manual describing manual targeting .
Optional German voice pack .
Talk to other crew in first person using dialogue boxes.
Crew management screen with crew abilities and performance .
Crew abilities based on real mechanics with outcomes based on those abilities.
Harbours are in first person .
Full access to the uboat in first person.
Player can operate key equipment in first person .
Realistically modelled stations such as nav map , hydrophone etc .
Player works side by side with the crew .
Greatly improved recognition manual.
Added flooded mechanics to ships.
Boyancy is more realistic.
Improved submarine textures.
Surround sounds .
Ships can break in multiple parts but still stay afloat.
Enhanced explosions and special effects.
AI submarines , friendly and enemy .
Resupply from milk cows .
Meeting other u boats will be possible.
Enhanced damage system.
Enhanced dynamic campaign.
Damaged ships encounters .
Dynamic shadows.
Enhanced weather system.
Weather corresponds to climate zones.
Blizzards added.
Submarine flooding in 1st person view .
Improved submarine drag.
Removed old fatigue system (new system in place) .
Posibles capacidades SH5 (04/12/09)
Moderador: MODERACION
- 
				Silver_Dragon
 - Stabsoberbootsmann

 - Mensajes: 924
 - Registrado: 31 Ago 2000 02:00
 
Posibles capacidades SH5 (04/12/09)
Sacado de Subsim aqui, no confirmadas, pero sale en los FAQ de los desarrolladores....
            
			
									
						
							Mas noticias desde el frente



			
						


- 
				Kamikaze Joe
 - Leutnant der Reserve

 - Mensajes: 7692
 - Registrado: 31 Ene 2000 01:00
 
Re: Posibles capacidades SH5 (04/12/09)
Vale, todo esto es muy bonito.
Y a todos nos gustaria mucho que se cumpliese.
Sin embargo, y despues de cuatro Silent Hunters, sugiero que no perdamos de vista la principal capacidad del equipo de desarrollo de Ubichoff:
Capacidad de defraudar.
Que nos ilusionamos mucho, y luego vienen los madresmias.
            
			
									
						
							Y a todos nos gustaria mucho que se cumpliese.
Sin embargo, y despues de cuatro Silent Hunters, sugiero que no perdamos de vista la principal capacidad del equipo de desarrollo de Ubichoff:
Capacidad de defraudar.
Que nos ilusionamos mucho, y luego vienen los madresmias.
"Ninguna gilipollez es respetable. Lo unico respetable es el derecho de cada cual a expresar cualquier gilipollez. Tan respetable como, acto seguido, el derecho de los otros a llamarlo gilipollas."
Arturo Pérez-Reverte.
			
						Arturo Pérez-Reverte.
